مدیریت امور پردیس های استان مرکزی

آئین اختتامیه دومین جشنواره پویش در خراسان رضوی برگزار شد.

آئین اختتامیه دومین جشنواره پویش و تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه فرهنگیان با حضور دکتر خنیفر- سرپرست دانشگاه فرهنگیان-، دکتر ساکی -معاون پژوهش و فناوری دانشگاه - و مهندس شفق- معاون پژوهش و فناوری آموزش و پرورش خراسان رضوی -از 23 دی ماه 96 تا 24 دی ماه به مدت دو روز در پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی برگزار و از پژوهشگران برتر و دانشجو معلمان پژوهشگر برگزیده تجلیل شد.

در این مراسم که دکتر پوران بادکوبه و محدثه عبدی به نمایندگی از استان مرکزی حضور داشتند، دکتر مجتبوی ضمن خیر مقدم، یکی از وظایف دانشگاه فرهنگیان را بررسی مسائل و مشکلات تعلیم و تربیت به عنوان یک دانشگاه ماموریت گرا و استراتژیک بیان کردند. در ادامه دکتر ساکی، ضمن بررسی ضرورت پژوهش در دانشگاه فرهنگیان، ایجاد زیست بوم مناسب پژوهش را عاملی برای رشد و توسعه ی پژوهش دانستند.

همچنین دکتر حسین خنیفربه ارائه ی راهکارهایی برای تربیت معلم پژوهنده پرداختند و اشاره کردند که موضوعات پژوهش باید از دل آموزش و پرورش بیرون کشیده شود.

 در پایان مراسم از پژوهشگران برتر در بخش های مختلف طرح پژوهشی، رساله، کتاب، دانشجو معلم پژوهشگر دانشگاه فرهنگیان و نیز برگزیدگان دومین جشنواره دانشجویی پویش با اهدای لوح تقدیر و جوایز تقدیر و تجلیل شد. خاطر نشان می شود که خانم زهرا پارسامهر از پردیس حضرت زینب کبری (س) اراک  حائز مقام دوم این جشنواره شدند،این افتخار را به ایشان تبریک می گوییم.
گفتنی است کارگاه هایی چون آموزش سامانه ی پژوهشی گلستان ویژه ی کارشناسان مربوطه، کارگاه علم سنجی، معرفی سایت ایرانداک با قابلیتهای جدید، و سایتهای دانلود کتاب و مقالات علمی.نیز در این دور ه ی دو روزه برگزار شد.


نظرات کاربران