مدیریت امور پردیس های استان مرکزی

شورای مشورتی اساتید با سرپرست پردیس شهید باهنر مرکزی برگزار شد

این جلسه در تاریخ 16/12/93 ساعت 19 الی 21 در دفتر ریاست پردیس برگزار گردید و پس از تبادل نظر و ارائه پیشنهادات ، برنامه های ذیل به تصویب رسید :

  1. برگزاری جلسه با اعضای اصلی کانون ها و انجمن ها با حضور سرپرست پردیس جهت تشریح برنامه های فرهنگی ، اجتماعی دانشگاه فرهنگیان
  2. ابلاغ مجموعه اختیارات و وظایف مدیر گروه آموزشی به جناب آقای دکتر مقصودی
  3. نظارت جدی از فرایند کارورزی و تشکر از زحمات اساتید محترم جناب آقای دکتر محمدی جلالی و جناب آقای حیدری به خاطر همت مضاعفی که در راستای برگزاری دوره های کارورزی در رده های دانشجویی و اساتید و معلمان راهنما داشتند .
  4. تقدیر از آقای الحسینی در اجرای موفق جشنواره تولید محتوا الکترونیکی که بین پردیس های استان مرکزی و با حضور 4 تیم از دانشگاه اراک برگزار شد .
  5. تقدیر از آقای حیدری بابت برگزاری موفق دوره کارورزی با حضور مدرسان کارورز ، معلمان راهنما ، مدیران و معاونان و روسای مناطق آموزش و پرورش و معاونان محترم اداره کل آموزش و پرورش
  6. ارائه طرح تفصیلی شاداب سازی پردیس در شورای آموزش و پرورش استان و استفاده از ظرفیت استانداری و شهرداری
  7. تقویت رابطه عاطفی اساتید و دانشجویان درارائه شیوه های متنوع کلاس داری
  8. تقویت زیر ساخت ها برای استفاده بهینه از اینترنت ، که در این راستا با امضا قرارداد پروژه از روز دوشنبه 18/12/93 شروع خواهد شد و پس از اجرای آن ان شااله امکان استفاده از اینترنت بدون سیم و با سرعت مناسب در همه ی ساختمان های اداری و آموزشی و خوابگاه ها میسر خواهد بود .
  9. تشویق و ترغیب دانشجویان در استفاده از فرهنگیادا و افزایش تعامل آموزشی ، اجتماعی و فرهنگی در بستر مجازی فراهم شده در این سامانه
  10. پیرو تفاهم نامه علمی ، پژوهشی با دانشگاه اراک مورخ 5/9/93 و استفاده از امکانات آزمایشگاهی ان دانشگاه و تبادل اساتید مقرر گردید با کانون فکری کودکان و نوجوانان تفاهم نامه ای جهت برگزاری کلاس های هنری نظیر قصه گویی ، سفال گری ، سرود و موسیقی ، عروسک سازی و ... برای دانشجو معلمان برگزار گردد.
  11. بررسی نتایج حاصل از گزارش دفتر و نظارت ارزیابی از کیفیت عملکرد پردیس که توسط معاونت محترم نظارت و ارزیابی دانشگاه ارسال شده ، ضمن استقبال از رویکرد این معاونت بر توسعه نقاط قوت این ارزیابی تاکید شد .
  12. تاکید بر اجرایی نمودن مفاد منشور حقوق و تکالیف دانشجویان در پردیس و اشنا نمودن دانشجویان ، اساتید و کارکنان با مفاد منشور 


نظرات کاربران