مدیریت امور پردیس های استان مرکزی

همایش هفته خوابگاه ها

همایش هفته خوابگاه ها

در پایان هفته خوابگاه ها و در محل سالن اجتماعات امام خمینی (ره) پردیس شهید باهنر مرکزی از ساعت 21 الی 30/22 و با حضور پرشور دانشجویان برگزار گردید.

در ایتدا آیاتی چند از کلام وحی تلاوت و سپس زیبا سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران طنین انداز شد. در ادامه چندین تن از دانشجویان شعرهای زیبایی به زبان های فارسی، آذری و کردی راجع امام زمان و موضوعات مختلف خواندند . سپس پزشک پردیس جناب آقای دکتر کارخانه مطالب بسیار مفید و کاملی راجع به رعایت بهداشت در خوابگاهها و سرویس های بهداشتی و غذاخوری بیان نمودند و به عدم اسراف در مواد غذایی اشاره نمودند.

در ادامه سه تن از سرپرستان نکات لازم در رابطه با خوابگاه ها را با دانشجویان در میان گذاشته و دانشجویان سوالات، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح نموده و پاسخ سرپرستان و سایر مسئولین پردیس را شنیدند.

سپس کلیپ بسیار زیبایی که توسط دانشجویان پردیس تهیه شده بود و به مسائل مختلف پردیس و دانشگاه فرهنگیان پرداخته بودند نمایش داده شد .

در مرحله بعد دکتر سعید فخاری مناسبتهای جاری را تبریک گفته و برای دانشجویان آرزوی سلامتی کردند.

سپس به دانشجویانی که در مسابقات فرهنگی، ورزشی و کاردانشجویی فعال و ممتاز بودند لوح تقدیر و هدایایی تقدیم شد.

همچنین در این برنامه از نیروهای خدماتی و آشپزخانه تقدیر شده و هدایایی به آنها تقدیم شد.

همچنین به دانشجویانی که در نظم و نظافت خوابگاهها همکاری مناسبی داشتند لوح تقدیر تقدیم شد.

همچنین دانشجویانی که در جشنواره تدریس اجرا و ارائه تدریس داشتند لوح تقدیر دریافت کردند به دانشجویان برتر در مسابقات ورزشی هفته خوابگاهها (رشته دوی سرعت، دارت – پرتاب پنالتی (بسکتبال)،طناب کشی نیز لوح تقدیر اهدا شد.  .


نظرات کاربران