مدیریت امور پردیس های استان مرکزی

قابل توجه متقاضیان نقل و انتقال
شیوه نامه میهمانی و انتقال دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

به دانشجویان متقاضی میهمانی از تاریخ ابلاغ این شیوه نامه فرصت داده می شود تا تاریخ 15 /4/93 درخواست خودرا به پیوست مدارک لازم به واحد آموزش پردیس تسلیم نمایند.

در ضمن پردیس موظف است بر اساس مفاد این شیوه نامه درخواست دانشجورا بررسی نموده ودر صورت داشتن شرایط ، در نیمه دوم تیرماه اقدام به تکمیل و ارسال فرم درخواست میهمانی به پردیس مقصد نماید.پردیس مقصد مکلف است حد اکثر تا نیمه دوم مردادماه نتیجه را به پردیس مبدا اعلام نماید.

شیوه نامه میهمانی و انتقال دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

ماده(3) مقررات و ضوابط کلی مهمانی و انتقال

الف) تغییر در محل تحصیل دانشجو هیچ گونه تاثیری در محل خدمت تعیین شده وی نداشته واین امر کاملا تابع قوانین و مقررات وزارت آموزش و پرورش خواهد بود.

ب) میهمانی و انتقال دانشجو نباید موجب حذف  و یا ازحدنصاب افتادن کلاس پردیس مبدا شود.

  پ)میهمانی و انتقال دانشجو نبایدموجب تشکیل کلاس یارشته جدید در پردیس مقصد شود.

ت) پردیس مقصد امکان ارائه کلیه خدمات آموزشی و رفاهی به دانشجویان مشمول این شیوه نامه راداراباشد.

ث) پذیرش درخواست دانشجو در پردیس مقصدمشروط بر آن است که ادامه تحصیل متقاضی در پردیس  مبدا از نظر مقررات آموزش بلامانع بوده و امکان ارائه حدنصاب واحد درسی وجود داشته باشد.

ج) میهمانی دانشجویان به سایر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی دیگر در چارچوب مقررات وزارت علوم ، تحقیقات و فن آوری صرفادر دوره تابستان بلامانع است.

چ) دانشجوی متقاضی نبایست در ترم قبل از درخواست خود ، مشروط شده باشد و همچنین در مجموع ترم های تحصیلی بیش از یک ترم، مشروطی نداشته باشد و در مجموع چنین مواردی در کمیسیون بررسی موارد خاص سازمان مرکزی بررسی می گردد.

 

ماده(4) ضوابط کلی مهمانی دائم: در صورت انطباق شرایط و احراز یکی از بندهای زیر میهمان دائم شدن دانشجو امکان پذیر است.

ماده1-4) ازدواج

ماده2-4)فوت والدین، همسرو یامتارکه : دانشجوی مجردی که پدر یا مادر یا هردو را بعد از ثبت نام در دانشگاه از دست داده اند و سرپرستی خانواده به موجب احکام مراجع قضایی به عهده آنان باشددر صورت موافقت پردیس مبدا و پردیس مقصدو تصویب شورای موارد خاص سازمان مرکزی مجاز به میمانی دائم یا انتقال می باشند.

ماده3-4)سرپرستی : دانشجویانی که دارای حکم سرپرستی ، امین بر عاجز و قیم نامه از مراجع ذی صلاح (مراجع قضایی) باشنددر صورت موافقت پردیس مقصد و یا تصویب شورای موارد خاص سازمان مرکزی دانشگاه به نزدیکترین پردیس محل زندگی استان منتقل می شوند.بدیهی است تاریخ  صدورحکم ارائه شده می بایست بعد از تاریخ ثبت نام در آزمون ورودی دانشگاه فرهنگیان باشد.

ماده4-4)خانواده شاهد و ایثارگران:    فرزند (شهید، جاویدالاثر، آزاده، جانباز 50 درصد و بالاتر)

ماده5-4)بیماری خاص و معلولین

ماده6-4)هیأت علمی شاغل و بازنشسته

ماده (5) میهمان:

1-5) در صورتی که دانشجوحداقل یک نیم سال تحصیلی رادر پردیس مبدا با معدل کل حداقل 14 گذرانده باشد، می تواندتقاضای دونیمسال میهمان شدن را ارائه نماید.

2-5) انتخاب واحدهای درسی دانشجوی میهمان ، چه به صورت تک درس و چه به صورت نیم سال تحصیلی کامل باید با تایید پردیس مبدا و شرایط پردیس مقصد باشد.

3-5) دانشجوی میهمان در صورت کسب میانگین نمره بالاتر از 13 در دونیمسال متوالی در پردیس مقصد می تواند با موافقت پردیسهای مبدا و مقصد ویا رای شورای بررسی موارد خاص سازمان مرکزی میهمان دائم شود.

 

ماده (6)- انتقال:

1-6) انتقال دانشجو از پدیس مبدا به پردیس مقصد تابع شرایط خاص بوده و فقط با رای شورای بررسی موارد خاص سازمان مرکزی امکان پذیر است.

 


نظرات کاربران (1)